۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

لاغری ، پول ، معافیت! سه معضل بزرگ...


مشتری ها که چندتاشون باهام خودمونی شدن بهم مگن که لاغر شدی، یه کم به خودت برس. خیلی از دوستام هم هی میگن که لاغر شدی، تیروییدت مشکل داره مثل اینکه. تو خونه هم که راه می رم اعضای خانواده هم هی تیکه می اندازن که داری میمیری دیگه تو از لاغری، همسایه بغلی کافی نت از تو مهرازی بلند شده اومده اینجا میگه آقا تو چرا اینقدر لاغر شدی؟؟؟ خلاصه مثل اینکه لاغری ما فعلا به یک معضل بین المللی تبدیل شده. خیلی از دوستان خارج از کشور هم دورادور نگرانی خودشون رو از لاغری بنده اعلام کردند. فلذا به شدت به یک رژیم چاقی هر چه سریعتر نیازمندیم، بنده رسما به بهترین رژیم جایزه میدم

چند وقتیه که خیلی جدی قصد شروع کار جدیدی کردم ولی خیلی جذاب دیدم که سرمایه کافی ندارم فعلا که کاری رو برای خودم شروع کنم. گفتم برم معافیتم رو بالاخره بگیرم و بعدش برم پاسپورتم رو اوکی کنم و برم از اونور جنس بیارم اینور بفروشم. جنس مجاز منظورمه البته ها. داشتم به این قضیه فروش و اینجور چیزا فک می کردم که بعز از یه سری تحقیقات نه چندان فراوان متوجه شدم که قیمت چاقاله بادام تو پایین شهر تهران کیلویی 6000 تومنه و بالا شهر 8000 تومن. دیدم اگه برم از پایین 10 کیلو بخرم بیام بالا بفروشم، ماهی 600000 تومن سود میکنم. به نظر بد نمیومد، ولی وقتی تز خودمو رد کردم که دیدم از اون 10 کیلو خودم یحتمل 6 کیلوشو بخورم؛ که اگه شانس بیارم و نمیرم(از ازدیاد بیش از حد اون ماده هه که نمی دونم اسمش چیه) ضرر میدم کلی. فلذا بیخیال اون شدم. خلاصه پیشنهادهای کاری زیادی هم از دیگران و هم از خودم شنیدم، ولی خیلیهاش به دلایل مشابه حذف شد. در اینجا رسما اعلام می کنم که پایه شراکت هستم. شریک خوبی هم هستم! هر طور که بشه را ه میام، فقط پول توش باشه.

یه تصمیمی که دارم تا تو این 5 ماه تعطیلی عملی کنم اینه که معافیتم رو حتما بگیرم. داشتم دفترچه خدمتو میخوندم، دیدم اینقدر دردسر داره این کوفتیو گرفتن که کلی علاف میشم. ولی مثل اینکه مجبوریه و با فشاری که از سوی اعضای خانواده داره وارد میشه فعلا به ما، مثل اینکه هیچ رقمه نمیشه از زیر این یکی دیگه در رفت. فلذا در این مورد نیز به یک نفر همراه، با حوصله ی زیاد، برای پیگیری مراحل سخت و طاقت فرسای اخذ معافیت نیازمندم. پس از اخذ معافیت شیرینیش خفن با خودمه. راست میگم به جان امین.

Yasmin Levy - La Alegria

۵ نظر:

  1. yaniaaa vaghan ke!!! boro hamoon chaghalato befroosh 600 toman sood koni. :D heife man asan behet kare farhangi naioomade.kidding wish u luck bro

    پاسخحذف
  2. آخه چاقال!!فروشی ام کاره؟؟
    می خوای با حاج مهدی صحبت کنم بری پیشش ؟؟موهاتم فره،می شین فرفر به توان دو
    لاغریتم مال این گند و گه هاییه که ناهار می خوریم
    باید بشینیم ریشه ای حلش کنیم
    تِیک کِیر آف یور سلف مرد!

    پاسخحذف
  3. کشـــــــــــتـــــــــی منو، میکشمت!2ساله به جای کله، زبونم مو در اورده. برای گرفتن کارت من هستم. کی بریم؟

    پاسخحذف